Slagkraft på alle flater

Budskap som smeller, bilder som begeistrer og tekst som skaper følelser. Web, sosiale plattformer og print. Rekyl er hardtslående på alle flater.

Før i tiden sluttet en kampanje når den ble kjørt på lufta. I dag starter den der.

Dagens kommunikasjonsøvelser kan sammenlignes med sjonglering. Vi kaster flere baller ut i lufta samtidig. Der suser de frem og tilbake, på kryss og på tvers, gjennom ulike medier og løsninger. Stadig er de innom våre trygge hender før de på ny kastes ut. Som fagfolk er vår oppgave å holde kampanjen i bevegelse til vi er i mål, og kan lande ballene trygt.

Aldri før har det vært flere kanaler for våre historier og våre budskap.

De beste løsningene kan vær digitale eller analoge, en app eller en dm, en reklamevideo eller en avisannonse.

Uansett løsning, skal produktet vi kommer frem til være forankret i kundens behov, ønsker og verdier. For å best kunne skape salgsutløsende kampanjer og effektiv merkevarer, har vi utviklet vårt eget identitetsverktøy, Kjærna. En prosess som kjøres med kunden i forkant av alt markedsarbeid.

Hvem er vi egentlig? Hvorfor er vi til? Hva er våre suksessfaktorer? Hvilke verdier representerer vi, både innad i bedriften, og ute blant kunder og samarbeidspartnere?

Vår faglige slagkraft, og vår forståelse for hvordan kommunikasjon virker, skal merkes godt hos de som bruker oss.

Noen kaller det markedsrespons.

Vi kaller det Rekyl.
null

Kenneth Jenssen

Byråleder
Send epost / 958 36 553
null

Bjørn Isaksen

Forretningsutvikler
Send epost / 404 94 000
null

Karl Aksel Vik

Styreleder & forretningsutvikler
Send epost / 917 81 830
null

Morten Sørgård

Forretningsutvikler
Send epost / 411 29 060
null

Tomas Simonsen

Regissør
Send epost / 908 45 633
null

Thomas Knudsen

Webutvikler
Send epost / 476 23 738
null

Stein Pettersen

Grafisk designer
Send epost / 416 32 308